8.4.2024 Suomen Tieyhdistys ja SKAL kehysriiheen: tiestön korjausvelan hoitamiseen tarvitaan 300 miljoonaa vuosittain

3.4.2024 Yksityistiet ja vähäliikenteiset maantiet takaavat maamme turvallisuutta – Suomen Tieyhdistys jakaa ministeri Ranteen näkemyksen

19.3.2024 Yksityistieasioiden korkeakoulu käynnistyy syksyllä – haku on alkanut

15.3.2024 Traficom: Urakkamuotoja ja kilpailuttamista yksityisteiden valtionavustushankkeiden ohjeistuksessa täsmennetään

13.3.2024 Tuore elinkeinoelämän ja väyläalan raportti: Yksityistiet elintärkeitä Suomen elinvoimaisuudelle

13.3.2024 Elinkeinoelämä ja väyläala: Tiestön korjaustarve lähdössä hallitsemattomaan kasvuun, toimenpiteillä on kiire

16.2.2024 Talvitiepäivien työnäytöksien palkinnot voittivat Vuomet Oy:n työkone ja FMG:n siipihöyläkauha

14.2.2024 Arvostettu Kunnossapitäjä-palkinto myönnettiin Mikko Malmivuolle

8.2.2024 Pohjoismaiden tie- ja liikennefoorumin stipendi haettavissa

7.2.2024 Tieala ja vihreä infra kohtaavat yhteisessä suurnäyttelyssä Jyväskylän Paviljongissa

15.12.2023 Tieyhdistyksen toimisto on kiinni joulun välipäivinä

13.12.2023 Suomen surkein kylätie 2023 -kilpailun voittajaa juhlittiin kansanjuhlassa Vihdin Otalammella

22.11.2023 Suomen surkein kylätie löytyy Uudeltamaalta - ”Vauvakin saa maidon vaahdotettuna näillä kuopilla”

1.11.2023 Traficom myöntää avustusta yksityisteiden neuvonta- ja opastushankkeisiin

27.10.2023 Pankit edellyttävät tiekuntien asiakastietojen päivittämistä

16.10.2023 Yksityistieavustuksia uhataan jättileikkauksella

13.10.2023 Suomeen syntyi uusi ammatti 20 vuotta sitten – Hämeenlinnassa juhlittiin TIKO-koulutusta

11.10.2023 Tie vihreämpään infraan – Viherympäristöliitto ja Suomen Tieyhdistys järjestävät suurnäyttelyn helmikuussa

29.9.2023 Missä majailee Suomen surkein kylätie vuosimallia 2023? Kuvakilpailulla etsitään jälleen Suomen surkeinta tietä!

29.8.2023 Suomen Tieyhdistys ja SKAL: Budjettiriihestä syytä odottaa etupainotteista investointipakettia tiestöön