7.11.2024 Vuoden 2024 tieisännöitsijäksi valittiin Katja Ritvanen

25.10.2024 Suomen surkein kylätie -kilpailun voitto Satakuntaan – ”Tiellä on ajettava kieli keskellä suuta”

2.10.2024 Laurintien surkeus on enää muisto vain – viime vuoden Suomen surkein kylätie on nyt loistokunnossa

13.9.2024 Missä sijaitsee Suomen surkein kylätie vuosimallia 2024? Kuvakilpailulla etsitään jälleen Suomen surkeinta tietä!

4.9.2024 Suomen Tieyhdistys kiittää hallituksen panostusta tiestön korjausvelan purkuun

1.7.2024 Järjestöt: Korjausvelkapaketti vakinaistettava syksyn budjettiriihessä

17.6.2024 Suomen Tieyhdistys kannattaa 90 km/h -rajoituksen kokeilemista ja kokeiluun tulee valita myös nyt 80 km/h -rajoitettuja maanteitä

14.6.2024 Tiekunnan tilinpito on jälleen mahdollista ilman Y-tunnustakin

10.6.2024 Tieyhdistyksen toimisto on kiinni heinäkuussa

7.6.2024 Yksityisteiden lossipäiviä vietettiin Lappeenrannassa

6.6.2024 Tasoristeyksessä juna ei pysähdy – kolmivuotinen tasoristeyskampanja käynnistyy

6.6.2024 Vuosikokouksessa valittiin Suomen Tieyhdistyksen hallitus – puheenjohtajana aloittaa Alina Koskela

5.6.2024 Suomen Tieyhdistys myönsi ansiomerkit merkittäville tie- ja liikennealan henkilöille

17.4.2024 Perusväylänpidon rahoitus turvataan – Tieyhdistys muistuttaa yksityisteiden avustusten merkityksestä

12.4.2024 Suomen Tieyhdistys vaatii ratkaisuja tiekuntien pankkiasiointiin

8.4.2024 Suomen Tieyhdistys ja SKAL kehysriiheen: tiestön korjausvelan hoitamiseen tarvitaan 300 miljoonaa vuosittain

3.4.2024 Yksityistiet ja vähäliikenteiset maantiet takaavat maamme turvallisuutta – Suomen Tieyhdistys jakaa ministeri Ranteen näkemyksen

19.3.2024 Yksityistieasioiden korkeakoulu käynnistyy syksyllä – haku on alkanut

15.3.2024 Traficom: Urakkamuotoja ja kilpailuttamista yksityisteiden valtionavustushankkeiden ohjeistuksessa täsmennetään

13.3.2024 Tuore elinkeinoelämän ja väyläalan raportti: Yksityistiet elintärkeitä Suomen elinvoimaisuudelle