Vuosikokouksessa valittiin Suomen Tieyhdistyksen hallitus – puheenjohtajana aloittaa Alina Koskela

Suomen Tieyhdistyksen hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi nimitettiin Metsäteollisuus ry:n logistiikkapäällikkö Alina Koskela. Vuodesta 2018 asti hallituksen puheenjohtajana on toiminut Työtehoseuran toimitusjohtaja Juha Ojala.

”Kiitän Tieyhdistystä luottamuksesta! Suomen kaltaisessa maassa teiden merkitystä ei voi liiaksi korostaa. Tieyhdistys tekee arvokasta työtä tiestömme tulevaisuuden eteen. On etuoikeus päästä mukaan rakentamaan huomisen Suomea”, kiittää Alina Koskela.

Hallitus sai kaksi uutta jäsentä

Hallituksessa oli kaksi jäsentä erovuorossa. Pois jäivät professori Pekka Leviäkangas (Oulun yliopisto) ja johtaja Mikko Inkala (AFRY). Uusiksi jäseniksi valittiin johtaja Peter Molin (Ramboll) ja professori Jouni Juntunen (Oulun yliopisto).

Tieyhdistyksen hallituksen jäsenet valitaan kolmeksi vuodeksi kerrallaan siten, että osa jäsenistä on vuosittain erovuorossa. Puheenjohtajan toimikausi on kaksi vuotta.

Tieyhdistyksen nykyinen hallitus:

Puheenjohtaja